piątek, 23 marca 2012

Wstęp

Coś o mnie

Chciłabym rozpocząć pisanie tego bloga od opisania po trochu własnej osoby :)
Jestem Gosia mam 17 lat można mnie znaleźć na portalu galopuje.pl czy grze howrse.pl. Moim zamiłowaniem jest jazda konna oraz konie same w sobie, uważam że te zwierzęta potrafią być prawdziwymi przyjaciółmi człowieka lepszymi nawet od psa. Swoją przygodę z jazdą konną zaczęłam kiedy byłam jeszcze kilku miesięcznym bobasem, oczywiście zaczęło się od oprowadzania na kucach na Solinie oraz w LKJ Zabajka, . Następnie zaczełam uczyć się Jeździć, pod okiem trenera Pana Marka w KJ Leśna Wola koło Głogowa. W stajni tej poznałam technike jazdy stępem, kłusem anglezowanym oraz galopem. Po tych kilku miesiącach naprawdę wspaniale spędzonych chwil z końmi miałam przerwę i to naprawdę sporą. Po kilku latach powróciłam do LKJ Zabajka z koleżanką która miała tam własne dwa konie, w tedy zapoznałam się z siodłaniem, kiełznaniem, czyszczeniem. I znowu miałam przerwe aż do pójścia do gimnazjum, razem z przyjaciółką zaczęłyśmy jeździć do Ośrodka specjalizującego się w jeździe Westernowej, czyli Janiowe Wzgórze które znajduję się na Przybyszówce. W między czasie po części ziściły się moje marzenia, wzięłam udział w obozie jeździeckim, który był dla mnie bardzo specjalny ponieważ odbywał się aż w Hiszpanii!! Podczas tygodnia spędzonego w Ośrodku Club Hipíco de Córdoba miałam możliwość obcowania z pięknymi końmi jakimi są Andaluzy. Moim ulubieńcem na którym jeździłam był Quimico. Po wakacjach sędzonych w Hiszpanii nadal jeździłam na "Janiowym". Ale jak narazie moja "przygoda" z tą stajnią się zakończyła. W między czasie na internecie znalazłam UKJ Kucyk, można powiedzieć że stajnia zauroczyła mnie końmi i cenami, ponieważ jak porównywałam z innymi ta jest chyba jedną z najtańszych w regionie a w cale nie oznacza że najgorsza! UKJ Kucyk znajduję się w Czudcu lekcje prowadzi tam wykwalifikowana trenerka z papierami sędziowskimi Pani Katarzyna Zacharczyk. Wciągu tych kilkunastu lat miałam również możliwość zapoznania się na pojedyńczych jazdach z takimi ośrodkami jak Siedlisko Janczar, KJ Albin. Myślę że to wystarczy jako opis mojej przygody z końmi.
Na blogu zamieszczone są zdjęcia mojego autorstwa oraz zdjęcia które znajdują się na stronach podanych w linkach.
Ja w UKJ Kucyk na mojej ulubienicy Hożej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam na chat :