sobota, 24 marca 2012

SIEDLISKO JANCZAR

                                            Hotel w siedlisku Janczar w Pstrągowej

Stajnia która odwiedziłam dzięki wycieczce klasowej :)

Strona internetowa -> http://www.siedliskojanczar.pl

CENNIK(od 1.IV.2012) :
-> 45min. jazdy ( w grupie min. 2 os.) -> 35 zł
-> Lekcja indywidualna 45 min. -> 45 zł
-> Lekcja jazdy na lonży, 30 min -> 30 zł
-> Karnet (dwumiesięczny 10lekcji po 45 min.) -> 300 zł
-> Oprowadzanie na kucu, 5 min. -> 5 zł
-> Wyjazd w teren (w grupie min. 3 os.) -> 65 zł

                                        Nowa stajnia w siedlisku Janczar w Pstrągowej

OPIS :
Kiedy byłam tam pierwszy raz bardzo mi sie  spodobało. Piękny teren, plac zabaw, boisko do siatkówki plażowej, zadaszenie specjalnie na grilla a w lecie nawet basen. W styczniu tego roku do użytku została oddana nowa piękna duża stajnia z równie duża krytą halą ujeżdżeniową. Od kwietnia jest zmiana cennika, niestety na wyższe ceny, a więc zalecam odwiedzić "Janczara" jeszcze do końca marca. Co do koników, to bardzo fajnie chodzą pod siodłem, nie płoszą się. Jak byłam tam w zeszłym roku na wakacjach to lekcje były prowadzone na otwartym maneżu.
Ogólnie jestem na TAK :)

ADRES:


Siedlisko Janczar
Pstrągowa 815
38-121 Pstrągowa
tel. Instruktora jazdy konnej-> 663490268

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam na chat :