sobota, 24 marca 2012

KJ LEŚNA WOLA

Mój pierwszy klub w którym zaczęłam naukę jazdy konnej, więc mam do niego sentyment, choć teraz wiele tam się zmieniło i jest moim zdaniem o wiele za drogo.

STRONA INTERNETOWA -> www.lesnawola.pl

CENNIK :
Lekcja dla początkujących 30 min - 50 zł
Lekcja jazdy konnej 45 min - 50 zł
Lekcja indywidualna - 70 zł
Karnet dla początkujących - 350 zł
Karnet dla średnozaawansowanych - 450 zł
Teren 1,5 h - 90zł

OPIS :
Leśna wola jest bardzo zadbanym klubem położonym w pięknym miejscu. Ponadto istnieje możliwość zorganizowania przyjęcia okolicznościowego. Jeździłam tam niezbyt długo ale mogę powiedzieć, że  stajnia jeździecka jest tam bardzo fajna pod względem wyposażenia.  Jak dla mnie trochę za drogo. Na terenie znajduje się duża kryta hala ujeżdżeniowa, cyrk, karuzele dla koni i wiele innych obiektów. W każde wakacje letnie oraz ferie zimowe są organizowane obozy.
Jest to stajnia bardziej sportowa niż rekreacyjna co roku odbywają się tam zawody oraz Hubertus.

ADRES :
Leśna Wola
ul. Leśna wola 8
36-060 Głogów Małopolski



3 komentarze:

  1. Prawie wszystko jest nieaktualne. Nie czepiam się tylko poprostu informuje :) Padoki są dla koni, a teraz posiadamy krytą halę (już o tym wspominałaś), a do tego plac rekreacyjny i sportowy, nie wspominając już o hipodromie w górnej części ośrodka. Golfa już nie ma. Na jego miejscu tak jak już wspominałam pojawił się hipodrom. Obecnie padoki są nieczynne. Cennik też się podniósł i jest teraz straaasznie drogo, ale nie chce nikogo zniechęcić do przyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam dodać, że funkcjonuje również szkółka sportowa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałam dodać, że funkcjonuje również szkółka sportowa :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam na chat :