sobota, 24 marca 2012

KJK BAJDUR

Nowe odkrycie!!
W marcu 2012 roku znalazłąm stajnie o której jeszcze nie słyszałam, nie taką  nową lecz nie starą bo założoną w 2009r Klub Jazdy Konnej Bajdur.
Ponieważ nie miałam okazji tam jeszcze być nie mogę wypowiedzieć się na jej temt ale z tego co widze na ich stronie zapowiada się naprawde bardzo interesująco :)

Strona internetowa -> http://www.bajdur.pl

CENNIK :
-> 45 min. jazdy -> 30 zł
-> Kurs Jazdy Konnej -> 150 zł (obejmuje 10 lekcji po 45 min. )
-> Karnet -> 220 zł (10 jazd po 45 min. )
-> Oprowadzanie na kucu -> 5 min = 5 zł
-> Skiring -> jazda na nartach za koniem z jeźdzcem -> 30 zł za 45 min.
     
OPIS :
Byłam już w tej stajni, mają bardzo bogatą ofertę jako jedni z nielicznych, ponieważ poza tym co napisałam w cenniku, istnieje jeszcze możliwość zorganizowania urodzin, oraz  jazd specjalnych jak np. wyjazdy w teren nocą, rodzinne wyjazdy w teren oraz jazdy sportowe i wiele innych. Jest to prawdopodobnie jedyny ośrodek  w okolicach Rzeszowa w którym można wziąść udział w skiringu czyli jeździe na nartach za koniem. W wakacje oraz ferie są organizowane półkolonie oraz obozy w siodle. Ogólnie to  jestem na TAK, aczykolwiek wygląd nie zachęca do zaglądnięcia na teren ośrodka i pozostawia wiele do życzenia, ale mają za to bardzo fajne konie. Jest to młoda i rozwojowa stajnia.


ADRES :
KJK Bajdur
36-060 Wola Cicha

1 komentarz:

Zapraszam na chat :