poniedziałek, 16 lipca 2012

STAJNIA PEGAZ

Stosunkowo nowa stajnia, która rokuje bardzo dobrze ;)

Strona internetowa : http://pegazwysoka.bloog.pl

Cennik :
Zwykła jazda na ujeżdżalni - 30zł/45min ; 40zł/60min
Trening sportowy - 40 zł
 Oprowadzanie - 10 zł/10 min
Teren - 30zł
Pensjonat dla konia - 600 zł/ miesiąc
Hipoterapia - 25 zł/30 min ; 45 zł/60 min

Opis :
Nie byłam tam ale kiedyś mieszkałam nie daleko miejsca w którym znajduję się teraz ośrodek, patrząc na stronę internetowa mogę bez wahania powiedzieć, że to naprawdę fajna stajnia, ceny są w miarę jak na Podkarpacie i inne OJ. Poza tym są tam już organizowane zawody a klubowicze trenują tam nawet do OPP 2012 :) A więc nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić was tam :) Do tego wszystkiego są też organizowane obozy letnie i zimowe.  

Kontakt :
Stajnia "Pegaz" Wysoka Głogowska
Wysoka Głogowska 604a 36-061
 Właściciel: Mariusz Nykiel
tel: (017) 77 26 088
 e-mail: pegazwysoka@wp.pl
( na stronie po lewej jest zakładka "kontakt" a w niej szczegóły jak trafić do stajni)

2 komentarze:

  1. Hej :) mam prośbę. Albo zacznę od tego, że bardzo spodobał mi się twój blog :D świetny pomysł i jego realizacja. Mogę ci jeszcze polecić dwór Trześniów :D z tym, że to trochę nie twoje okolice.

    Ale mam pytanie. Na galopuje napisałaś, ze byłaś na obozie jeździeckim w Hiszpanii. Mogłabyś coś więcej o tym napisać? Jakąś stronę internetową dać? Bo szukałam, ale nie mogłam nic znaleźć. Tylko jedno, na którym nic nie rozumiałam :(
    Gdyś napisała notkę o tym, proszę poinformuj mnie na gg [4197917] lub przez galopuję: mój nick: MissJulliard

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy masz może link do ich aktualnej strony?

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam na chat :