niedziela, 22 lipca 2012

IV Kwalifikacja do Developres Otwarty Puchar Podkarpacia w KJ Leśna Wola

Korzystając z okazji, że IV kwalifikacja do OPP odbywała się w KJ Leśna Wola, postanowiłam się tam wybrać ;)
Zjawiłam się na terenie hipodromu w środku kategorii brązowej, i od razu zaczęłam robić zdjęcia...

Było wspaniale, na takiej imprezie byłam pierwszy raz w życiu i jestem bardzo zadowolona z tego co zobaczyłam. Ośrodek przygotował się na tą okazję znakomicie, wszytko dopięte na ostatni guzik, "pseudo boksy" dla koni które przyjechały z innych klubów, hipodrom, trybuny dla widzów a także atrakcję dla najmłodszych i stoiska z różnymi rzeczami zaczynając od kasków jeździeckich przez książki o koniach a kończąc na frytkach i napojach.Kategoria srebrna była najbardziej emocjonująca,  brało w niej udział wiele par i to nie tylko z Polski, bo aż ze Słowacji i Czech. Niestety nie doczekałam końca zawodów ponieważ byłam zależna od autobusu ale na szczęście mogłam jeszcze zobaczyć kilka par z kategorii złotej na którą tak bardzo czekałam. Przeszkody w tej kategorii miały wysokość równą 125 cm i najtrudniejszym elementem był Triple Bar oraz Mur. Ogólnie w całym konkursie nie zabrakło też znanych amazonek i jeźdźców z poprzednich kwalifikacji takich jak: Szpatuśko Aleksandra, Klęsk Martyna, Dubiel Martyna, Kut Łukasz, Kaźmierczak Adam, Cebulak Agnieszka itd.   Zachęcam do wejścia na oficjalną stronę Developres Otwart Puchar Podkarpacia - www.oppskoki.pl
Na kolejne kwalifikację zapraszam do:
*V kwalifikacja - KJ Equistro w dniach 3-5.08.2012
*VI kwalifikacja - KJ Leśna Wola w dniach 1-2.09.2012
*FINAŁ - JKS Pogórze w dniach 13-14.10.2012




                                                       Mała Foto-Relacja :


                               (Zdj. Są mojego autorstwa)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam na chat :