sobota, 20 września 2014

SZUKAM PRACY PRZY KONIACH W ZAMIAN ZA JAZDĘ !!

Hej ludzie ! Ogłoszenie prywatne !
Poszukuję pilnie pracy przy koniach w zamian za jazdy. Może być w formie wolontariatu. Mam doświadczenie w pracy przy koniach oraz na stajni. W kilku ośrodkach pracowałam na wachtach. Strasznie zależy mi na możliwości kontaktu z koniem a z racji brakujących funduszy jestem zmuszona szukać pracy tego typu.
Nie boję się żadnej pracy fizycznej, chce zdobywać nowe doświadczenie dlatego jeśli znacie kogoś kto szuka tego rodzaju pomocy dajcie mi znać !
Do tej pory wykonywałam prace takie jak : czyszczenie koni, siodłanie, pomoc początkującym jeźdźcom, oprowadzanie dzieci, lonżowanie, wyprowadzanie koni, sprzątanie stajni/boksów, czyszczenie sprzętu, pomoc w imprezach organizowanych przez stadniny. Itp.
Kontakt: e-mail: pomoc.dodatkowa@onet.pl
Użytkownik portalu galopuje.pl - cjcha96
Użytkownik portalu re-volta - caballera96
lub piszcie w komentarzach !
Z góry bardzo dziękuję za pomoc, jest to dla mnie ważne !
(Ja i Etna na Hubertusie 2013 w UKJ Kucyk)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam na chat :