środa, 1 maja 2013

Ośrodek Jeździecki Kielnarowa

Zostałam poproszona o post odnośnie stadniny koni w Kielnarowej więc jest ;)

Nie byłam w tej stadninie, chodź miałam w planach jechać tam już chyba sto razy  xd
Słyszałam wiele dobrych opinii na temat tej stajni więc nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić do odwiedzenia jej

Strona internetowa: http://ojkielnarowa.odt.pl/ 
strona internetowa nie działa w chwili obecnej a nie mogę znaleźć żadnego innego odnośnika. Jeśli ktoś zna adres internetowy który działa tego OJ to proszę o kontakt. Na razie daję adres do Ich FB)
Facebook:
https://www.facebook.com/pages/O%C5%9Brodek-Je%C5%BAdziecki-przy-CTiR-WSiZ-Kielnarowa/242390969131902

Opis:
Czytając informacje ze strony i posiadając opinie ludzi którzy tam jeżdżą mogę powiedzieć, że zapowiada się bardzo ciekawie ;) Przede wszystkim dlatego, że ośrodek posiada krytą ujeżdżalnie co pozwala na jazdy o każdej porze roku. Na terenie znajdują się dwie stajnie, padoki dla koni, otwarty plac do jazdy oraz ogólnik do pracy z koniem. Jeśli chodzi o ceny no to widzę, że nie jest źle cena za 45 min jazdy jest taka jak w większości stajni, cena karnetu tez jest przeciętna. Do ośrodka można dojechać autobusem (więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie internetowej/acebooku)

Cennik:
  • Jazda konna: 30 zł/45 min.
  • Jazda konna: karnet 300 zł (10 jazd + 1 jazda gratis)
  • Przejazdy bryczką: 150 zł/ 30 minut, 200 zł/45 minut
  • Kulig: 200 zł/godzinę
  • Rajd w siodle: 150 zł/dzień
  • Pensjonat: 600zł/m-c/boks

Kontakt:


Ośrodek Jeździecki przy CTiR w Kielnarowej:
Kielnarowa 386a
36-020 Tyczyn

Instruktorzy:

Katarzyna Bartmańska (Instruktor Sportu PZJ) - od poniedziałku do piątku
Tel: 609 737 180
e-mail: kbartmanska@wsiz.rzeszow.pl
Barbara Pliżga - w piątki oraz w niedziele
Tel: 790 778 656
e-mail: bplizga@wsiz.rzeszow.pl
Agata Majka - w soboty:
Tel: 886 583 969
e-mail: majka.a91@interia.pl

(informację są brane ze strony internetowej OJ)

3 komentarze:

  1. Byłam w Kiel 2 razy i bardzo mi się tam podoba :D Super ludzie, atmosfera, konie :D Piękne widoki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, Kielnarowa już nie istnieje. Bardzo mi przykro, bo rzeczywiście konie oraz atmosfera były na nieziemskim poziomie :). Koniki poszły na sprzedaż i trafiły do dobrych domów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się ,nie ktrórym strasznie jej brakuje.

      Usuń

Zapraszam na chat :